Referenser

"Kan varmt rekommendera detta! Svårt att sätta ord på detta men mitt blir ”Så häftigt!"


- Lorina -

"Fina Karin! Rekommenderar varmt hennes fina behandling. Så mjuk och inkännande och kärleksfullt, men samtidigt kraftfullt!!"


- Luzita -

"Tack för utryckning! Hade rejält ont på många punkter men ryggen betydligt bättre nu. Rekommenderar verkligen ett besök hos Ka Reflexologi."


- Marielle -

"Att få en holistisk reflexologibehandling är en spännande upplevelse. Karin kan verkligen hitta punkter som under många år har väntat på att bli upptäckta. Att på detta sätt kunna summera sitt liv och få upp lagrade minnen till ytan känns befriande för både kropp och själ. Efter varje behandling har jag känt mig piggare och mer harmonisk."

- Jeanette -

"Stort tack för att jag fick träffa dig idag på en behandling. Du har ett fantastiskt handlag, och med din entusiasm, närvaro och intuitiva behandling kommer du få många glada fötter och kunder i framtiden!"


- Ann -

"Kan varmt rekommendera denna behandling!"

- Marita -

"Kan verkligen rekommendera en behandling hos Karin! Hon är grym!"

- Anna-Carin -

"Är så nöjd med mina besök hos dig!"

- M -

Privacy policy

OK